نوشته شده توسط : saeed

در موفقیت طراحی سایت شخصی ویژگی های زیادی مطرح است. سایت های طراحی شده با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده اند ویژگی های خاص خود را دارند. ما اینجا به تعدادی از آنها اشاره میکنی.
ریسپانسیو بودن در طراحی سایت شخصی:
با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی میباشد. حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد . به همین دلیل می توانید برای آگاهی از اینکه ریسپانسیو چیست از صفحه طراحی وب سایت در ارومیه استفاده کنید.
انعطاف پذیری در طراحی سایت شخصی:
سایت های شخصی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملاً با نیاز کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی نیاز های کاربر باشند.( طراحی وب سایت وردپرسی در مشهد )
مدیریت آسان سایت های شخصی:
یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن ها توجه ویژه ای شود قسمت مدیریت سایت های شخصی میباشد. این مدیریت باید بسیار ساده و در عین حال کاربردی نیز باشد. در سیستم های مدیریت محتوای آماده عمدتاً این مسئله رعایت نشده و مدیر سایت با فضای مدیریتی وسیعی در تعامل است که از اکثر امکانات هرگز استفاده نخواهد کرد. ( قیمت طراحی سایت کرمانشاه )
هزینه ی پایین تر طراحی سایت شخصی:
یکی از تفاوت هایی که طراحی سایت اختصاصی شخصی با سایر سایت های شرکتی، فروشگاهی و تجاری دارند قیمت و هزینه بسیار پایین آن ها است. سایت های شخصی در عین حال که هزینه بسیار پایینی دارند امکانات زیادی نیز در اختیار ما قرار میدهند.
طراحی سایت شخصی برای اقشاری در پایین اشاره شده است بسیار مفید است:

طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت وکلا
طراحی سایت هنرمندان
طراحی سایت ورزشکاران
طراحی سایت سیاستمداران
طراحی سایت بازیگران
طراحی سایت نویسنده ها
و . . .



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد. قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.( طراحی حرفه ای وب سایت اصفهان )

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است. ( طراحی سایت قزوین ویستا )

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است. ( طراحی وب سایت کرج )

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.

فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

از جمله سایت های مشغول در زمینه املاک می توان به وب سایت آی هوم و همچنین وب سایت شابش اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

واقعیت این است که شما هیچگاه به اندازه یک شرکت طراحی سایت در مورد انواع وب سایت ها ، نحوه کارکرد آنها ، مشکلات و مزایای هریک از روش های طراحی، اطلاعات و آگاهی ندارید و همچنین به اندازه اعضای یک شرکت نرم افزاری حرفه ای مطالعه و تحقیق در خصوص آخرین روش ها و راه کارها در دنیای بازاریابی آنلاین نداشته اید.

طراحی سایت بندرعباس

البته بسیاری از شرکت های طراحی سایت هستند که همچنان از روش ها و تکنولوژی های قدیمی برای ساخت سایت های خود استفاده می کنند و تنها با استفاده از یک ظاهر و پوسته زیبا سعی می کنند وب سایت طراحی شده را نیز حرفه ای و بروز جلوه دهند که مطمئنا یک فرد غیر متخصص نمی تواند متوجه این اختلاف شود.اما پس از مدتی قدیمی بودن تکنولوژی ها در عمل مشکلات زیادی را بوجود خواهند آورد. عقیده ما این است که برای یک شرکت حرفه ای، هیچ بن بست و محدودیتی وجود ندارد و اگر از شرکتی جملاتی مانند "نمی توانیم چنین امکانی به سایت شما اضافه کنیم" شنیدید بدانید که با یک شرکت طراحی سایت غیرحرفه ای طرف هستید.

همانطور که ما در مورد بسیاری از جنبه های کاری و حرفه ای شما آگاهی نداریم و در صورتی که بخواهید براحتی می توانید "جوجه را جای قناری" به ما بفروشید! متاسفانه در بسیاری از شرکت های IT و طراحی نیز از عدم اطلاعات مشتریان سوء استفاده می شود و به بهانه های واهی مبالغ هنگفتی جهت طراحی یک سایت ساده اما خوش زرق وبرق، دریافت می گردد.

https://vistaapp.ir/طراحی-سایت-در-اصفهان/



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

۱.کاهش هزینه

بهترین راه برای رشد کسب‌وکار شما این است که هزینه­ ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد تمرکز کنید. کاهش هزینه یک مزیت طراحی سایت برای کسب­‌وکارها می توان در نظر گرفت. وب­سایت بهترین روش کاهش هزینه ­های کسب­‌وکار است. هزینه نگهداری و اجرای یک وب سایت صرفا چند میلیون است. بازاریابی مناسب وب سایت شما باعث رشد مداوم و بیشتر کسب ­وکار شما می­شود. اگر وب سایت شما به درستی طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدید کننده به مشتری را تضمین می­کند .

شرکت های طراحی سایت در بندرعباس

 

۲.سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه­های آسان و راحت در حوزه‌­های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می­تواند موجب افزایش درآمد کسب­‌وکار شما شود.

شرکت طراحی وب سایت در اهواز

 

۳.قابلیت دسترسی

حتی اگر کسب­‌وکار شما دارای یک دفتر بزرگ در معروف ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی‌­کند، زیرا این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی است. اما فضای آنلاین در دسترس همه جهان است. با استفاده از شرکت­های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید. بنابراین وب­سایت دسترسی به کسب­‌وکار شما را افزایش می­دهد.

طراحی سایت فروشگاهی در قزوین

 

۴.بازاریابی گسترده‌تر

بازاریابی برای وب­ سایت شما ساده­ تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر می­ باشد. شما می­‌توانید برای تبلیغ وب سایت خود از بحث سئو سایت بهره ببرید که بسیار موثر است و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می­‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بود. به این دلیل که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهدداد.

منبع: وب رمز



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

در این مقاله به موضوع لوکال هاست چیست ؟ خواهیم پرداخت.بسیاری از طراحان سایت در زمان طراحی سایت، با ایجاد یک سرور یا هاست محلی یا لوکال هاست، روی کامپیوتر خود، سایت طراحی می کند و بعد از تکمیل و آماده شدن نهایی، سایت طراحی شده را روی سرور اصلی منتقل می‌کنند.

لوکال هاست چیست ؟

بعضی از زبان های برنامه نویسی تحت سرور مانند : php برای اجرا شدن نیاز به مفسر و وب سرور دارند و یعنی به صورت ساده برای اجرای یک فایل php باید مفسر آن و وب سروری مانند آپاچی یا IIS و… روی سیستمتان نصب باشد ، باتوجه به این که این پیش نیازات اغلب روی سیستم ما نصب نیستن. برای اجرای این فایل ها در ساده ترین روش باید یک سرویس میزبانی وب تهیه کنیم تا بتوانیم فایل php مان را در آن اجرا کنیم ،ولی برای تهیه یک سرویس میزبانی استاندارد باید هزینه پرداخت کنیم و اغلب برای پروژه های آزمایشی به صرفه نیست و یا جدای از ان برای دسترسی به فضای میزبانی احتیاج به اینترنت نیز داریم که ممکن است همیشه دسترسی به اینترنت نداشته باشیم باتوجه به این که ممکن است پرداخت هزینه های سرویس میزبانی برای یک پروژه آزمایشی برای مان به صرفه نباشد یا دسترسی به اینترنت نداشته باشیم بعد از لوکال هاست استفاده میکنیم.باتوجه به توضیحات که گفته شد میتوان گفت در حقیقت لوکال هاست یک فضای میزبانی محلی بر روی سیستم است.

فرض کنید که یک برنامه نویس وب هستید و نیاز دارید که تمامی آزمون های خود را که ممکن است باعث اختلال نرم افزار نیز بشوند را بر روی آن انجام دهید ، منطقی نیست که نرم افزار خود را با صرف هزینه ای برای خرید هاست اینترنتی در اینترنت قرار دهید ، در عین حال نرم افزار شما ممکن است دارای باگ های امنیتی باشد که بلافاصله بعد از قرار دادن اینترنت ممکن است هک شود ، در اینجا بهتر است شما نرم افزار خود را که بصورت کدهای داینامیک نوشته شده است در سیستم خود اجرا کنید و پس از انجام آزمایش ها و تست های خود در نهایت در یک هاست اینترنتی قرار دهید ، برای اینکار شما بایستی یک هاست را بصورت مجازی بر روی سیستم خود ایجاد کنید که به دلیل اینکه بر روی سیستم خودتان قرار گرفته است به عنوان هاست محلی یا Local Host شناخته می شود ، علاوه بر فضا شما به سیستم مدیریتی و پایگاه داده و زبان اسکریپت نویسی نیز نیاز دارید که از آن استفاده می کنید و این موارد بر روی سیستم عامل ویندوز بصورت پیشفرض وجود ندارد ، شما با استفاده از نرم افزارهای ذکر شده در پاراگراف های قبلی می توانید همه این موارد را بصورت محلی در اختیار داشته باشید.

روش های ایجاد لوکال هاست برای طراحی سایت در قزوین .

چند نرم افزار برای ایجاد لوکال هاست وجود دارد که هرکدام قابلیت ها و ویژگی هایی دارند.که ما در این مقاله این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

 ایجاد لوکال هاست با Xampp

xampp برای شبیه سازی لوکال هاست بر روی سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. در XAMPP ما سیستم عامل یا OS ، پایگاه داده یا Database ، زبان اسکریپت نویسی یا Scripting Language و فضای ذخیره سازی یا Host را در اختیار می گیرم و به همین شکل Apache و MySQL و Perl و PHP در زمان نصب نرم افزار XAMPP به سادگی و تنها کلیک کردن چند دکمه انجام می شود. توجه کنید که از این سری نرم افزارها در اینترنت ممکن است زیاد باشد اما یکی بهترین های آنها مطئنا Xampp است.

از Xampp برای نصب ، تست ، برنامه نویسی و اجرا کردن نرم افزارهای تحت وب باز متن یا Open Source در سیستم عامل ویندوز برای برنامه نویسان PHP و Perl استفاده میشود که توانایی کار کردن با خود سیستم عامل لینوکس را ندارند. در واقع این نرم افزار یک شبیه ساز وب سرور و تمامی مخلفات لینوکسی آن در ویندوز می باشد و شما تقریبا همه نرم افزارهایی که در قالب Web Application در زبان های برنامه نویسی PHP و Perl نوشته شده اند را می توانید در این محیط نصب و راه اندازی و تست و البته توسعه دهید.

 ایجاد لوکال هاست با WampServer برای طراحی وب سایت در اهواز

ومپ سرور Wamp Server یک شبیه ساز سرور بر روی کامپیوتر شخصی یا همان PC با سیستم عامل ویندوز می باشد.Wamp مخفف کلمات Windows,Apache,MySQL,PHP و Perl است.ومپ سرور مثل زمپ xamppتوانایی شبیه سازی یک سرور را می دهد.

Wamp همه سرویسهای بالا را روی کامپیوتر نصب و توانایی نصب و بررسی اسکریپتها یا کدهای نوشته شده با زبان PHP و Perl را به کاربر می دهد.به اینصورت دیگر نیاز نیست برای هر تغییر یا بررسی اسکریپت یا برنامه نوشته شده تحت وب ،آن را در هاست قرارداد و اجرا نمود و به اینصورت در استفاده از زمان بهینه سازی می شود.

 ایجاد لوکال هاست با EasyPHP برای طراحی سایت در کرج

EasyPHP که یک وب سرور لوکال و رایگان است و در کوتاهترین زمان ممکن وب سرور لوکال شما را ایجاد می*کند و باعث سرعت بخشیدن به کار شما شده و شما را از نصب و پیکربندی مرحله به مرحله سرویس ها راحت می شوید. یعنی شما تنها با چند کلیک ساده وب سرورتان را ایجاد می کنید.

EasyPHP بر پایه WAMP است. یعنی بسته ای ویژه برای سیستم عامل Windows است و از وب سرور Apache بهره می برد و بانک اطلاعاتی متن باز و محبوب MySQL را دارد و برای توسعه زبان برنامه نویسی PHP به کار می رود. همچنین شما برای مدیریت MySQL سیستم مدیریتی PHP My Admin را در اختیار دارید که کارها را برای شما ساده تر می کند. به زبان ساده تر EasyPHP یک محیط آماده به کار برای توسعه دهندگان PHP است.

یاراپلاس



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد