نوشته شده توسط : saeed

آیا به دنبال بهترین افزونه های پشتیبان گیری وردپرس برای وب سایت خود هستید؟

پشتیبان گیری یا بک آپ برای هر وب سایتی بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای امنیت وب سایت خود باید مرتباً از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. پشتیبان گیری می تواند وب سایت شما را در برابر هر حادثه ناگهانی ایمن کند. اگر پشتیبان دارید ، می توانید داده های وب سایت خود را برای هرگونه خرابی ناگهانی یا هک شده به راحتی بازیابی کرده و از آن استفاده کنید. این پلاگین ها به شما کمک می کنند تا محتویات و پرونده های خود را ایمن نگه دارید.

در هر زمان یک وب سایت می تواند قربانی بدافزار یا حمله سایبری شود ، به همین دلیل شما هنگام سفارش طراحی سایت از بهترین شرکت طراحی سایت متناسب با نیاز خود خود باید این مورد را بگویید که به افزونه ای نیاز دارید که از داده های شما نسخه پشتیبان تهیه کند تا آن را از دست ندهید. افزونه پشتیبان گیری به شما کمک می کند تا از شر آسیب های این نوع حملات خلاص شوید. بنابراین ، در این مقاله قصد داریم درباره بهترین پلاگین های پشتیبان گیری از وردپرس بحث کرده و مزایا و معایب آنها را برای انتخاب بهترین افزونه برای وب سایت خود مقایسه کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

طراحان وب از چندین ابزار ، نرم افزار و برنامه برای ارتقا ، نگهداری و کار در وب سایت ها استفاده می کنند. با استفاده از ابزارهای نمونه سازی اولیه ، می توان به راحتی تمام بخش های سایت را طراحی کرد. این ابزارها به ما کمک می کنند قبل از راه اندازی سایت ، جلوه نهایی سایت را ببینیم. ابزارهای ویرایش و طراحی به طراحان وب این امکان را می دهد تا گرافیک را تغییر دهند و یا گرافیکی کاملاً جدید ایجاد کنند. کتابخانه هایی که برای حفظ کد و ذخیره آن ساخته شده اند ، به ایجاد چنین محیط هایی در وب سایت ها کمک می کنند ، که به صاحبان صفحه وب امکان می دهد آن را با دنیا به اشتراک بگذارند.
برای اینکه بتوانید در ابتدا نمایه کلی وب سایت را مشاهده کنید چندین ابزار و برنامه، در سراسر اینترنت وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند نحوه طراحی وب را درک کنید. با این وجود ، انتخاب گسترده برنامه ها و نرم افزارهای طراحی صفحه وب بسیار دشوار است. در اینجا ما برای خوانندگان یک لیست از تعدادی نرم افزار و برنامه از این دست است که سفرهای طراحی وب شما را به یاد ماندنی می کند را جمع آوری کرده ایم.

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()