نوشته شده توسط : saeed

در حال حاضر ، بیشتر مشاغل می دانند که داشتن سفارش طراحی وب سایت مهم است. از این گذشته ، حضور شما در فضای آنلاین می تواند باعث شود که تجارتتان از بین برود! حال این سوال پیش می آید که چرا؟ آیا داشتن هرگونه وب سایتی کافی است یا آیا به موارد بیشتری نیاز دارید؟

برای مشاغل کوچک ، به ویژه اگر با چالش های هزینه ای یا مهارت های فنی محدودی روبرو هستید ، سرمایه گذاری در یک وب سایت کاملاً حرفه ای و طراحی شده ممکن است دلهره آور و هزینه بر به نظر برسد. یا اگر قبلاً سایتی (البته قدیمی) داشته اید ، ممکن است در ارزش طراحی مجدد وب سایت تردید کنید.

با این حال ، شواهد و مطالعات به طور مکرر به این واقعیت اشاره دارند که طراحی و ساخت وب سایت خوب مهم است و طراحی وب سایت خوب باعث  تبدیل کاربر به مشتری و معروفیت برند شما می شود.

 

چرا طراحی وب سایت اهمیت دارد

طراحی وب سایت شما از این جهت مهم است که مشتریان شما به طراحی اهمیت می دهند. چه آگاهانه و چه ناآگاهانه ، همه ما در برابر تصاویر واکنش نشان می دهیم و طبیعتاً افراد به سمت طراحی خوب جلب می شوند. وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود ، بارها و بارها مطالعات نشان داده است که کاربران به سرعت فقط بر اساس تصاویر بصورت فوری قضاوت می کنند و اگر سایت شما ضعیف طراحی شده باشد، وب سایت دیگران را به وب سایت شما ترجیح خواهند داد.

در اینجا چند واقعیت بسیار مهم که باعث می شود در طراحی و ساخت وبسایت خود وسواس داشته باشید آورده شده است.

 

75٪ از کاربران یک شرکت را بر اساس طراحی بصری قضاوت می کنند.

وقتی با طراحی وب سایت قدیمی روبرو می شوید ، چه عواملی باعث می شود که درباره شرکت فکر کنید؟ ممکن است در قانونی بودن آنها شک کنید ، محصولات یا خدمات آنها را زیر سوال ببرید یا حتی برای یافتن پاسخ بهتر به وب سایت رقیب نگاه کنید. صرف نظر از این ، تحقیقات نشان می دهد که ما قطعاً بر اساس ظاهر وب سایت، آن ها را قضاوت می کنیم.

 

94٪ از اولین برداشت های کاربران از وب سایت ها مربوط به طراحی بود.

اولین برداشت ها قدرتمند هستند و آنچه که وب سایت شما به نظر می رسد می تواند تأثیر خوبی ایجاد کند یا بازدیدکنندگان را از آن دور کند.

 

فقط 50 میلی ثانیه برای بازدیدکنندگان طول می کشد تا اولین برداشت از وب سایت شما را ایجاد کنند.

صحبت از اولین برداشت ها ، کاربران تقریباً بلافاصله آنها را ایجاد می کنند. طبق مطالعه ای از گوگل ، فقط 50 میلی ثانیه طول می کشد (یعنی 0.05 ثانیه)! در آن لحظه، کاربران فرصتی برای خواندن محتوای سایت یا کلیک بر روی هر چیزی ندارند. اولین برداشت سریع به طراحی بصری بستگی دارد.

 

اگر محتوا و طرح شما جذاب نباشد ، 38٪ از افراد ارتباط با وب سایت شما را متوقف می کنند.

طراحی وب ضعیف نه تنها به اعتبار شما لطمه نمی زند بلکه می تواند مشتریان بالقوه را به طور کلی دور کند. افراد ترجیح می دهند محتوا را در وب سایت های زیبا مطالعه کنند و اگر محتوای شما جذاب نیست ، احتمالاً بیش از ⅓ بازدید کننده خود را از دست می دهید.

حال که با این آمار روبرو شدید بهتر است تا طراحی سایت خود را از یک آژانس طراحی وب سایت معتبر درخواست کنید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

پنج دلیل برای اینکه وردپرس می تواند برای طراحی سایت بیزنسِ کوچک و فروشگاه اینترنتیِ شما مناسب باشد

قبل از معرفی وردپرس (wordpress) در دنیای وب، صاحبان سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین، نیاز داشتند که برای تمام تغییراتی که روی وبسایت شان لازم میشد، به یک طراح یا برنامه نویس وب مراجعه کنند. اما بعد از ارائه سیستم مدیریت محتوای وردپرس، ساختن سایت برای همه آسان شد

وردپرس (به اختصار WP) یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) و ابزار وبلاگ نویسی عالی است که به سرعت در میان علاقمندان به راه اندازی وبسایت، محبوب شد. این پلتفرم جالب، توانایی این را دارد که سایت شما را به یک وبسایت پیشرفته تبدیل کند.

میلیونها وبسایت در سراسر دنیا با وردپرس طراحی و راه اندازی شده اند و به این ترتیب، وردپرس به یکی از گسترده ترین ابزارهای طراحی سایت تبدیل شده است. دلایل زیادی برای این محبوبیت و استفاده گسترده از وردپرس می توان عنوان کرد، اما در این مقاله به بررسی دلایلی می پردازیم که چرا وردپرس می تواند برای بیزنس کوچک شما انتخاب مناسبی باشد.

شما بعنوان کارآفرین، مدیر کسب و کار آنلاین و یا مالک استارتاپ، بدون نیاز به کمک طراح و برنامه نویس وب، می توانید وبسایت وردپرسی خود را راه اندازی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

در انجام طراحی سایت دو کلمه UX و UI بسیار استفاده می شود و عنوان شغلی برخی از طراحان وب سایت UX Designer و برخی دیگر UI Designer می باشد. تفاوت این دو در کجاست. در این مقاله سعی دارم تفاوت بین این دو مورد را به طور کامل برای شما شفاف سازی نمایم.

به صورت بسیار ساده UI که مخفف User Interface design می باشد بخشی از طرح می باشد که زمانی که کاربر در حال رویت وب سایت می باشد آن را مشاهده می نماید و UX که مخفف User Experience design می باشد به تجربه کاربر از رویت وب سایت گفته می بشود.

 



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

به نقل از افکار نیوز:

سلام. من محمد هستم یک مرد با 32 سال سن ساکن تبریز. من یک بوتیک مردونه با دو فروشنده دارم که اتفاقا اجاره هم پرداخت می‌کنم. فروش من به نسبت بقیه بوتیک‌های شهر خیلی بهتر بود تا اینکه خوردیم به کرونا. خدا ازش نگذره...

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saeed

با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و جامعه مجازی می توان گفت که اینترنت یکی از اعضای خانواده برای کاربران شده است ولی برای بهره مند شدن از فواید این جامعه مجازی نیاز به تولید وب سایت به واسطه فرم درخواست ثبت سفارش طراحی وب سایت و توسط شرکت طراحی سایت معتبر مانند ویستا است. طراحی فرایند جمع آوری ایده ها و تنظیم زیبایی شناسی و اجرای آنهاست که با هدایت اصول خاصی برای یک هدف خاص انجام می شود. طراحی وب یک فرآیند مشابه با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی است که کاربران نهایی می توانند با کمک یک مرورگر وب از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()