چرا وردپرس
نوشته شده توسط : saeed

اولین و مهم ترین عامل محبوبیت این سیستم ، رایگان و اپن سورس بودن وردپرس هست

بیش از 80 میلیون سایت با وردپرس ساخته شده است

میلیون ها پوسته در این سیستم وجود دارد و دست شما برای طراحی انواع سایت های اینترنتی باز است. قالب های آماده ای که توسط برنامه نویسان کدنویسی شده و برخی رایگان و برخی با هزینه مناسب در هسته وردپرس وجود دارند. کار کردن با این سیستم آسونه و نیاز نیست حتما کدنویس حرفه ای باشید. اکثر قالب ها تنظیمات دارند و شما بدون نیاز به آشنایی با کدنویسی می توانید تغییراتی در سایت خود اعمال کنید.

مهم ترین مورد که در امر سئو بسیار مهم است این است که اکثر قالب های وردپرس سئو شده هستند و از نظر سئو دیگر نگرانی نخواهید داشت. واکنش گرا بودن قالب های وردپرس و هماهنگی با دیوایس های مختلف ، وردپرس رو به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان کرده است.

https://yun.ir/szte8a/

وردپرس قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان ها را دارد و این ویژگی مهمی است که باعث محبوبیت وردپرس شده است. قالب ها و پلاگین ها ، به زبان های مختلفی ترجمه و در هسته وردپرس قرار گرفته اند.

راه اندازی سریع و آسان ، از ویژگی های محبوب وردپرس است. برای راه اندازی سایت شما نیاز به دانش خاصی ندارید.

یکی از دغدغه های وب مستران امنیت سایت است. در بحث امنیت وردپرس باید بگویم وردپرس به دلیل به روزرسانی های مکرر و زود به زود در هسته و پلاگین های خود ، به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا از نظر امنیت شناخته می شود.

https://vistaapp.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: